• logo
  • osnovna stranica
  • Osnovni sud u Foči

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji

    01.01.2020.

    OSNVNI SUD U FOČI

    BROJ : 094-0-SU-06-000402

    Foča, 23.09.2009 godine

     

     

    PRAVILNIK O UNUTRAŠNJOJ ORGANIZACIJI I SISTEMATIZACIJI RADNIH MJESTA U OSNOVNOM SUDU U FOČI

    PREČIŠĆEN TEKST

    I

    Opšte odredbe

    Član 1

    Ovim pravilnikom utvrđuju se organizacione jedinice , njihov djelokrug, rukovođenje i koordinacija rada, programiranje i članiranje rada, zasnivanje radnog odnosa, disciplinska i materijalna odgovornost, pripravnici-volonteti, naziv i raspored poslova po organizacionim jedinicama sa opisom poslova svakog službenika i potrebnim uslovima u pogledu stručne spreme i drugih uslova za rad na određenim poslovima.

    Član 2

    Fizička i pravna lica imaju pravo pristupa informacijama koje su pod kontrolom Osnovnog suda Foča , koji ima obavezu da tu informaciju saopšti.

    Pravo pristupa informacijama može biti ograničeno samo na način i pod uslovima utvrđenim zakonom o slobodi pristupa informacijama Republike Srpske i Bosne i Hercegovine.

    II

    Unutrašnja organizacija

    Član 3

    Unutršnjom organizacijom Osnovnog suda u Foči vrši se podjela poslova na odgovarajuće unutrašnje organizacione jedinice, a na principu grupisanja fonkcionalno srodnih i međusobno povezanih poslova, tako da se osigura zakonito, efikasno i racionalno vršenje poslova , puna uposlenost zaposlenih, maksimalno korištenje stručnih znanja, efikasno rukovođenje, koordinacija i nadzor nad vršenjem poslova, te lična odgovornost i primjena savremenih metoda rada.

    Član 4

     

     

    Za vršenje poslova kojima se osiguravaju uslovi za pravilan rad suda obrazuju se sledeće organizacione jedinice:

    a) -Sudska odjeljenja: krivično odjeljenje, parnično i vanparnično odjeljenje

    b) -Odjeljenje za zamljišno-knjižne poslove

    c) -Odjeljenje sudske uprave: odjeljenje za opšte, računovodstvene i odjeljenje pisarnice

    d) -Prekršajno odjeljenje

     

     

    Član 5

    Krivično sudsko odjeljenje obavlja poslove suđenja u krivično pravnoj oblasti u okviru nadležnosti suda utvrđene zakonom.

     

     

    Član 6

    Krivično sudsko odjeljenje u svom sastavu ima sudska vijeća, odnosno sudije pojedince, či se broj utvrđuje rasporedom poslova.

    Član 7

    Parnično i vanparnično sudsko odjeljenje obavlja poslove suđenja u građansko pravnoj oblasti u vanparničnim i ostavinskim predmetima i poslove izvršenja u okviru nadležnsoti utvrđenje zakonom. U građanskom odjeljenju sudske poslove obavljaju i dodatne sudije koje imenuje Visoko sudsko i tužilačko vijeće.

    Član 8

    Parnično i vanparnično sudsko odjeljenje u svom sastavu ima sudska vijeća, odnosno sudije pojedince či se broj utvrđuje rasporedom poslova.

    Član 9

    Odjeljenje za zemljišno-knjižne poslove vodi zemljišne knjige, odnosno knjige položenih ugovora, provodi odluke suda i drugih organa u vezi sa nekretninama, donosi rješenja i izdaje uvjerenja o zemljišno-knjižnom stanju i obavlja druge poslove koji po prirodi spadaju u djelokrug ovog odjeljenja.

    Član 10

    Odjeljenje za opšte i računovodstvene poslove obavlja poslove kojima se osiguravaju uslovi za pravilan rad i poslovanje suda, staranja da se poslovi u sudu vrše uredno i na vrijeme, stručne poslove u vezi sa ostvarivanjem prava i dužnosti radnika suda, priprema nacrte dokumenata, postupanje po dnevnim naredbama sudija, održavanje spisa i unušenje informacija u registar predmeta, vođenje statistike, opštenarodne odbrane, priprema korespodencije, prekucavanje materijala, obavljanje poslova koje se odnose na budžetsko i vanbudžetsko finansijsko-materijalno poslovanje suda, kao i druge poslove koji po prirodi spadaju u djelokrug ovog odjeljenja.

    Član 11

    Odjeljenje pisarnice koji se odnose na vođenje propisanih upisnika i pomoćnih knjiga, prijem i otprema pošte, izdavanje odgovarajućih uvjerenja, odobravanje sudskog depozita, vođenje propisanih statistika i evidencija, sastavljanje izvještaja sa podacima neuphodnih za praćenje rad suda kao i druge poslove koji po prirodi padaju u djelokrug ovog odjeljenja.

    III

    Rukovođenje i koordinacija rada

    Član 12

    Predsjednik suda organizuje rad u sudu i osigurava da se poslovi obavljaju uredno i na vrijeme. U granicama zakonskih ovlaštenja , predsjednik suda izdaje upustva i naredbe odjeljenju za zemljišno-knjižne poslove i odjeljenju sudske uprave, vrši nadzor i kontrolu rada svih službenika suda i preduzima mjere u cilju otklanjanja uočenih propusta i nepravilnosti u njihovom radu.

    Član 13

    Predsjednik suda predstavlja sud pred drugim organima. Predsjednik suda je nalogodavac za izvršenje finansijskog plana i predračuna sredstava suda.Predsjednik suda utvrđuje program rada suda, raspored poslova i osigurava njihovo izvršenje, podnosi izvještaj o radu suda, te informiše javnost o radu i ostvarivanju funkcije suda. Predsjednik suda vrši raspored pripravnika – volontera i preduzima mjere za njihovo osposobljavanje u praktičnom radu te obavlja i druge poslove shodno zakonu.

    Član 14

    Predsjednik suda imenuje zamjenika koji ga zamjenjuje u njegovoj spriječenosti ili odsutnosti i koji mu pomaže u vršenju poslova sudske uprave

    Član 15

    Sudskim odjeljenjima rukovode predsjednici odjeljenja koji se određuju rasporedom poslova. O poslovima referata za izvršenje krivičnih sankcija rukovodi predsjednik suda.

    Član 16

    Koordinacija rada vrši se na sjednicama sudskih odjeljenja, sjednici svih sudija /kolegij/ i radnim sastancima službenika radnih odjeljenja.

    Član 17

    Na sjednicama sudskih odjeljenja razmatraju se pitanja od interesa za rad odjeljenja, naročito organizovanje poslova unutar odjeljenja , praćenje stanja poslova odjeljenja, ujednačavanje sudske prakse i pravnim i drugim pitanjima odjeljenja, unapređenjem metoda rada odjeljenja i stručna obuka sudija.

    Član 18

    Sjednicu sudskog odjeljenja saziva i njenim radom rukovodi predsjednik odjeljenja. Sjednica se saziva prema potrebi, a najmanje jednom mjesečno. Predsjednik odjeljenja je dužan da o održavanju sjednice i dnevnom redu obavijesti predsjednika suda,. Predsjednik suda može učestvovati u radu sjednica sudskog odjeljenja na kojima ima pravo glasa.

    Član 19

    U sudu se održavaju sjednice svih sudija na kojima se razmatraju pitanja od interesa za rad suda, pitanja koja su značajna za društvene pojave i odnose koje je sud pratio i proučavao, problem sudske prakse, pripremaju se izvještaju za nadležne organe i daju mišljenja predsjednik suda za raspored budućih poslova.

    Član 20

    Sjednicu svih sudija /kolegij/ sačinjavaju sve sudije suda.Sjednicu kolegija saziva i njome rukovodi predsjednik suda. Sjednica kolegija održava se po potrebi, a najmanje jednom u mjesecu.

    Član 21

    Radni sastanci se održavaju po potrebi radi koordiniranja rada i na njima se razmatraju pitanja od interesa za sud ili za određenu organizacionu jedinicu, organizovanje unutrašnjeg poslovanja, praćenje stanja poslova, unapređenje metoda rada, odnosi sa strankama, radna disciplina, preduzimanje mjera sigurnosti imovine kao i druga pitanja koja su u vezi sa svakodnevnim radom suda. Radni sastanci održavaju se sa službenicima jedne ili više organizacionih jedinica. Radne sastanke saziva predsjednik suda ili radnik koga on odredi, a koji mu pomaže u obavljanju poslova sudske uprave.

    Član 22

    Na sastancima rukovodilaca organizacionih jedinica vrši se koordiniranje rada organizacionih jedinica i ukupnog rada suda , a sastanke saziva i njima rukovodi predsjednik suda.

    IV

    Programiranje i planiranje rada

    Član 23

    Radi osiguranja uslova za blagovremeno, efikasno i kvalitetno obavljanje poslova iz utvrđene nadležnosti u sudu se donosi godišnji program rada. Program rada donosi predsjednik suda. Program rada sadrži:

    - Poslove i zadatke koje sud treba neposredno da izvrši u ostvarivanju svoje funkcije na osnovu Ustava, Zakona i drugih propisa,

    - Ostale poslove i zadatke koje sud treba da izvrši u okviru svog djelovanja

    - Rokove za izvršenje pojedinih poslova i zadataka.

    - Podatke o broju i strukturi službenika koji će neposredno raditi na realizaciji programa

    - Prijedlog potrebnih sredstava za izvršenje programa rada

    Član 24

    Peredsjednik suda prati program izvršenja rada i preduzima mjere za njegovo izvršenje.

    Član 25

    Na osnovu programa rada predsjednik suda utvrđuje godišnji raspored poslova za sudije i ostale službenike suda, te osigurava njegovo izvršenje. Prije utvrđivanja rasporeda poslova, predsjednik suda pribavlja mišljenje sjednice svih sudija za raspored sudijskih poslova.

    Član 26

    Rasporedom poslova utvrđuje se način raspodjele predmeta sudijama, raspored raspravnih dana za pružanje pravne pomoći građanima, vrijeme prijema stranaka u sudu i druga pitanja od važnosti za ostvarivanje funkcije suda. Rasporedom poslova osigurava se puna uposlenost službenika uz maksimalno korištenje njihovih stručnih i radnih sposobnosti.

    Član 27

    Raspored poslova utvrđuje se do 31 decembra tekuće godine, za narednu godinu. Raspored poslova saoštava se svim sudijama i ostalim službenicima suda pismenim putem.

    Član 28

    Predsjednik suda ovlašten je da tokom godine mijenja raspored poslova. Predsjednik suda će izvršiti izmjenu rasporeda poslova i ponovno raspoređivanje službenika suda kada utvrdi da je u nekoj organizacionoj jedinici nastao zastoj u rješavanju predmeta, kada sud primi u rad veći broj predmeta kojima se dovodi u pitianje hitnost postupka i vršenje neke od sudijskih funkcija te u ostalim slučajevima kada se za to ukaže potreba.

    Član 29

    Postupak mijenjanja rasporeda poslova tokom godine, analogan je postupku koji je propisan za njegovo utvrđivanje. Kontrolu izvršenih zadataka vrši predsjednik suda.

    V

    Zasnivanje radnog odnosa

    Član 30

    Službenici sa visokom i višom školskom spremom primaju se u radni odnos na osnovu konkursa, a radici sa srednjom školskom spremom na osnovu oglasa.

    Član 31

    Prije donošenja odluke o izboru radnika na radno mjesto daktilografa od prijavljenih kandidata vrši se provjeravanjem stručnih sposobnosti (daktilo testiranje), a što se navodi u javnom oglasu. U koliko kandidat na predhodnom provjeravanju stručne sposobnosti (testiranju) ne pokaže zadovoljavajući rezultat, smatra se da ne ispunjava rad na tim poslovima.

     

    Pripravnici-volonteti

    Član 32

    U sud se može primiti na praksu lice koje je diplomiralo na pravnom fakultetu, ako mu je ta praksa potrebna radi stručnog osposobljavanja i sticanja uslova za polaganje pravosudnog ispita, bez zasnivanja radnog odnosa (pripravnici-volonteri). Pripravnicima-volonterima za vrijeme obavljanja prakse ne pripada naknada za rad., zbog teške povrede službene dužnosti predsjednik suda može rješenjem pripravniku-volonteru prekinuti dalje obavljanje prakse.

    VI

    Disciplinska odgovornost radnika

    Član 33

    Službenik suda odgovara disciplinski za povredu službene dužnosti koju učini svojom krivicom. Službenik odgovara disciplinski samo za povredu službene dužnosti koje su utvrđene zakonom i ovim pravilnikom. Odgovornost za krivično djelo i prekršaj ne isključuje disciplinsku odgovornost, ako ista radnja predstavlja i povredu službene dužnosti. Odredbe od odgovornosti zbog povrede službene dužnosti primjenjuju se i na sudije u skladu sa zakonom.

    Član 34

    Teške povrede službene dužnosti su:

    1. Neizvršavanje, nesavjesno, neblagovremeno ili nemarno izvršavanje službenih poslova,

    2. Nezakoniti rad ili propuštanje preduzimanja mjera ili radnje na koje je službenik ovlašten radi sprečavanja nezakonitosti.

    3. Davanje netačnih podataka kojima se utiče na donošenje odluke nadležnih organa ili nastaju druge štetne posledice.

    4. Zloputreba položaja ili prekoračenje ovlaštenja u službi

    5. Odbijanje izvršenja zakonito naređenih zadataka, ako za to ne postoje opravdani razlozi

    6. Neovlaštena posluga sredstvima ovjerenim za izvršavanje poslova.

    7. Neopravdano izostajanje sa posla u trajanju od 5 radnih dana uzastopno

    8. odavanje službene tajne

    9. Obavljanje djelatnosti koja je u suprotnosti sa interesima službe ili prethodnog odobrenja predsjednika suda

    10. Onemogućavanje građana ili pravnih lica u ostvarivanju prava na podnošenje zathjeva, žalbi, prigovora , drugih podnesaka i predstavki ili drugih zakonom utvrđenih prava, odnosno rješavanje tih podnesaka u zakonskim rokovima

    11. Nedolično ponašanje u službi, odnosno u vezi sa službom.

    12. Druge povrede službene dužnosti koje su kao takve propisane posebnim zakonom.

    Član 35

    Lake povrede službene dužnosti su:

    1. Učestalo kašnjenje na posao ili raniji odlazak sa posla bez odobrenja,

    2. Napuštanje službenih prostorija tokom radnog vremena, bez odobrenja ili neopravdanog razloga,

    3. Neuredno čuvanje spisa, podataka ili druge povjerene dokumentacije,

    4. Neopravdani izostanak sa posla 2 dana uzastopno ili 3 dana tokom 30 dana

    5. Neobavještavanje nadređenog službenika o spriječenosti dolaska na rad u toku 24 časa, bez opravdanog razloga.

    6. Nekorektno ponašanje prema saradnicima, strankama i drugim osobama.

    Član 36

    Za povrede službene dužnosti službeniku se može izreći disciplinska mjera ili disciplinska kazna.

    Član 37

    Disciplinske mjere i kazne za povrede službene dužnosti su:

    - Za lake povrede službene dužnosti mogu se izreći disciplinske mjere: opomena ili javna opomena, a ako se češće ponavlja, uz mjeru se može izreći i novčana kazna u visini od 10% mjesečne plate službenika isplaćene u mjesecu kada je kazna izrečena.

    - Za teške povrede službene dužnosti mogu se izreći sledeće disciplinske kazne:

    1. Novčana kazna u visini 20% plate, najviše 30% mjesečne plate službenika,

    2. Zaustavljanje u napredovanju u višeslužbeno zvanje ili platni razred, odnosno uskraćivanje periodične povišice,

    3. Premještaj službenika na drugo radno mjesto,

    4. Smjenjivanje sa položaja odnosno dužnosti,

    5. Udaljenje iz službe,

    6. Otpust iz službe sa zabranom ponovnog prijema u radni odnos na vrijeme od jedne godine.

    Član 38

    Za povrede službene dužnosti službeniku se može izreći disciplinska mjera ili disciplinska kazna. Za jednu povredu službene dužnosti može biti izrečena samo jedna od mjera, odnosno jedna od kazni propisanih za tu vrstu povrede. Za više povreda službene dužnosti zbog koje se protiv službenika vodi jedan postupak, može se uz jednu od ostalih mjera ili kazni izreći i novčana kazna, odnosno kazna zaustavljanja u napredovanju.

    Član 39

    Pri izricanju disciplinske mjere, odnosno kazne za povrede službene dužnosti uzima se u obzir težina povrede službene dužnosti i njene posledice, stepen odgovornosti službenika, visina materijalne štete, pobude koz kojih je povreda učinjena, raniji rad i ponašanje službenika, lične i porodične prilike i drugo.

    Član 40

    Postupak zbog lakše povrede službene dužnosti rješenjem pokreće predsjednik suda. Predsjednik suda može ovlastiti radnika koji mu pomaže u poslovima sudske uprave da provede postupak i utvrdi činjenično stanje bitno za odlučivanje o izricanju disciplinske mjere zbog lakše povrede službene dužnosti. Postupak zbog teške povrede službene dužnosti pokreće rješenjem prvostepena disciplinska komisija po pismenom prijedlogu predsjednika suda.

    Član 41

    Postupak za utvrđivanje disciplinske odgovornosti pokreće se pismenim prijedlogom koji sadrži ime i prezime službenika, opis povrede, vrijeme i mjesto gdje je povreda učinjena, naziv povrede, potrebne dokaze u potpis podnosioca prijedloga.

    Član 42

    Disciplinske mjere i novčanu kaznu za lake povrede službene dužnosti izriče predsjednik suda. Disciplinske kazne za teške povrede službene dužnosti izriče prvostepena disciplinska komisija.

    Član 43

    Prvostepena disciplinska komisija ima predsjednika i dva člana, a imenuje je predsjednik suda. Predsjednik i članovi disciplinske komisije imaju zamjenike. O saslušavanju službenika i o sprovođenju drugih dokaza u postupku utvrđivanja odgovornosti službenika za laku i tešku povredu službene dužnosti vodi se zapisnik. Disciplinska komisija utvrđuje povredu službene dužnosti, utvrđuje odgovornost službenika, izriče kaznu za povredu službene dužnosti i donosi odluku o naknadi štete, ako je povredom nastala šteta ili je dat prijedlog za pokretanje postupka za naknadu štete.

    Član 44

    U postupku utvrđivanja disciplinske odgovornosti službenik mora biti saslušan i mora mu se omogućiti odbrana.

    Član 45

    Disicplinske mjere i disciplinske kazne izriču se rješenjem. Zaključkom se obustavlja postupak, odbacuje prijedlog za pokretanje postupka i odlučuje o drugim radnjama koje sej tiču postupka za utvrđivanje odgovornosti službenika zbog povrede službene dužnosti.

    Član 46

    O izrečenim disciplinskim mjerama,odnosno kaznama vodi se evidencija.

    VII Materijalna odgovornost

    Član 47.

    Službenik odgovara za materijalnu štetu koju na radu ili u vezi sa radom namjerno ili iz krajne nepažnje prouzrokuje sudu ili trećoj osobi. Ako se ne može za svakog službenika utvrditi udio o prouzrokovanoj šteti, štetu nadoknađuju u jednakim dijelovima. Postojanje štete, njenu visinu i okolnosti pod kojima je nastala, utvrđuje komisija od tri člana koju organizuje predsjednik suda. Komisija utvrđuje visinu štete na osnovu cjelnovnika i knjigovodstvene vrijednosti stvari, a ako su oštećene stvari čija vrijednost ili cijena nisu predviđene cjenovnikom, šteta se utvrđuje vještačenjem.

    Član 48

    Na osnovu izvještaja komisije predsjednik suda utvrđuje obavezu službenika da naknadi štetu i u slučaju neplaćanja da pokrene postupak za naknadu štete pred nadležnim sudom.

     

     

     

    Član 49

    Sud je dužan da nadoknadi štetu službeniku koju pretrpi na radu ili u vezi sa radom po opštim načelima o odgovornosti za štetu.

    VII

    Službena zvanja službenika

    Član 50

    Službena zvanja službenika utvrđuju se za svako radno mjesto. Službeno zvanje može biti osnovno i posebno. Osnovna službena zvanja stiču se raspoređivanjem službenika na poslove i zadatke određene vrste i stepena služenosti poslova. Posebna službena zvanja stiču se ovisno od stručne sposobnosti službenika i ostvarenih rezultata rada.

    Član 51

    Osnovna službena zvanja službenika su:

    1. Stručni saradnik za službenike na najsloženijim poslovima

    2. Mlađi samostalni referent za službenike na složenim poslovima

    3. Mlađi referent za službenike na jednostavnim poslovima.

    Član 52.

    Slubženici mogu steći posebno službeno zvanje pod uslovima utvrđenim Zakonom i ovim pravilnikom.

    Član 53

    Posebna službena zvanja službenici suda mogu steći ako pored ispunjavanja uslova u pogledu vremena provedenog u osnovnom zvanju pokažu visok stepen kreativnosti, samostalnosti, zalaganja i odgovornosti u predlaganju odgovarajućih mjera u rješavanju poslova i unapređenju rada u sudu.

    IX

    Ocjenjivanje rada službenika

    Član 54

    Službenici i ostali radnici se ocjenjuju za svoj rad tokom godine i to najkasnije 30 dana po isteku kalendarske godine. Službenike ocjenjuje predsjednik suda na prijedlog neposredno nadređenog službenika. Ocjena se utvrđuje rješenjem , a temelji se na pokazanom stručnom znanju, zalaganju , rezultatima rada, odgovornosti u radu, radnoj disciplini, blagovremenosti i uređenosti izvršavanju poslova.

     

     

     

     

     

    Član 55

    Ocjena može biti „nezadovoljava", „zadovoljava“, „uspješan“ i „naročito uspješan“. Ocjena nezadovoljava“ mora se obrazložiti. Služenik koji tri puta bude za redom bude ocijenjene „nezadovoljava" otpušta se iz službe.

    Član 56

    Ovisno o rezultatima rada, a u okviru sredstava predviđenih za plate, za svaki mjesec predsjednik suda može službeniku uvećati ili umanjiti njegovu platu za 10%

    Član 57

    Službenik suda za koga je utvrđena negativna ocjena u radu može se bez njegovog pristanka rasporediti na druge poslove istog ili nižeg stepena složenosti.

    X

    Sistematizacija radnih mjesta

    Član 58

    Sistemaizaciojom radnih mjesta utvrđuju se radna mjesta, opis poslova, broj službenika koji je potreban za vršenje poslova i zadataka, potrebna stručna sprema i drugi uslovi koje službenici moraju ispunjavati za obavljanje određenih poslova i to kako slijedi:

    1.PREDSJEDNIK SUDA

    Opis poslova:

    Organizuje rad u sudu i stara se da se poslovi obavljaju uredno i na vrijeme. U okviru ovlaštenja propisanim zakonom izdaje uputstva i naredbe u stvarima sudske uprave kojima se osigurava pravilan rad u poslovanju suda. Vrši nadzor nad radom svih radnika u sudu i preduzima mjere u cilju otklanjanja uočenih nepravilnosti u njihovom radu. Predstavlja sud pred drugim organizacijama i organima, te radi druge poslove od interesa za pravilan rad u funkcionisanju suda. Obavlja pravosudnu funkciju u skladu sa zakonom.

    Uslovi:

    Utvrđeni Zakonom o sudovima

    Broj izvršilaca: 1(jedan)

    2. SUDIJA

    Opis poslova:

    Obavlja pravosudnu funkciju u skladu sa zakonom i rasporedom poslovoma koje određuje predsjednik suda

    Uslovi:

    Utvrđeni Zakonom o sudovima

    Broj izvršilaca utvrđen Zakonom o sudovima 5(pet)

    3 .PRIPRAVNIK VOLONTER

    Opis poslova:

    Pomaže sudijama u radu predmeta, tako što obavlja istraživanja iz pravne oblasti. Priprema za sudije pregled predmeta, procjenjuje ispunjenje zakonskih uslova i priprema nacrte dokumenata koji se odnose na određeni predmet , te obavlja i ostale zadatke koje mu povjeri predsjednik suda.

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme , diplomirani pravnik.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1(jedan)

    4.ŠEF ODJELJENJA ZA ZEMLJIŠNO-KNJIŽNE POSLOVE

    Daje instrukcije i nadgleda unošenje postojećih pravno valjanih informacija i starih knjiga u bazu podataka. Potvrđuje i polaže zemljišno knjižne uloške i uspostavlja zemljišno knjižne uloške. Zajedno sa zemljišno knjižnim sudijom rješava zahtjeve stranaka za uknjižbu prava na nekretninama. Koordinira radom osoblja zemljišno knjižnog ureda. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    - Normativno pravni, najsloženiji

    - Sudijsko analitički, najsloženiji

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, diplomirani pravnik sa najmanje 6 godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za zemljišno knjižnog referenta.

    Zvanje:

    Šef odjeljenja

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    5. STAMOSTALI SLUŽBENIK ODJELJENJA ZA ZAMLJIŠNO KNJIŽNE POSLOVE

    -Pripravnik

    Opis poslova:

    Unosi podatke iz starih knjiga u novi sistem. Izrađuje nacrte rješenja o upisu prava na nekretninama. Stara se za blagovremeno dostavljanje, kompletiranje dokumentacije geodetskih uprava, prikuplja i dostavlja nadležnom organu podatke, istoriju nekretnina prema bazi podataka, te starom zemljišno knjižnom stanju. Izrađuje izvještaj o broju urađenih zahtjeva. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Sudijsko analitički složeni

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, diplomirani pravnik najmanje jedna godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za zemljišno knjižnog referenta.

    Zvanje:

    Mlađi stamostalni referent.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1/jedan/

    7.SLUŽBENIK ODJELJENJA ZA ZEMLJIŠNO KNJIŽNE POSLOVE

    Opis poslova:

    Zaprima zahtjeve stranaka za promjenu u zemljišnoj knjizi, vodi zbirke isprava na osnovu kojih se vrši upis u zemljišnu knjigu. Vodi registar vlasnika i parcela za svaku katastarsku opštinu, vrši upis u bazu podataka-promjena o stanju vlasnika po ugovorima, odlukama suda i drugih organa. Vidi evidenciju i izdaje zemljišno knjižne izvadke. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Služenost poslova:

    Administrativno tehnički jednostavniji

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, diplomirani pravnik, najmanje radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za zemljišno knjižnog referenta.

    Zvanje:

    Mlađi referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1(jedan)

    7. REFERENT ZAUNOS DOKUMENATA I PRUŽANJE INFORMACIJA-RUKOVODILAC SUDSKE PISARNE

    Opis poslova:

    Registruje dokumente (podneske) pristigle na već postojeće predmete i dokumente koji iniciraju otvarnje novog predmeta, odnosno faze, kako one koji su predati lično, tako i one pristigle poštom, izdaje potvrdu o prijemu, kreira omot sa novom „CMS“ naljepnicom, predaje novoformirani predmet referentu za upravljanje predmetima i predaje sve registrovane podneske referentu za upravljanje predmetima. Pruža potrebne informacije strankama. U predmetima koji nisu registrovani kroz „CMS“ postupa na stari način do trenutka registracije predmeta u „CMS“. Pomaže predsjedniku suda u poslovima sudske uprave i rukovodi administrativno tehničkim osobljem.

    Složenost poslova: sudijsko analitički složeni.

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme Viša škola društvenog smjera, VII stepen školske spreme Visoka škola društvenog smjera, IV stepen školske spreme, gimnazija ili druga odgovatrajuća škola društvenog smjera četvrtog stepena sa jednom godinom radnog iskustva, položenim stručnim ispitom, te dobrim poznavanjem rada na računarima.

    Zvanje:

    Mlađi samostali referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1 (jedan) jedan

    8.SLUŽBENIK RAČUNOVODSTVA – RUKOVODILAC RAČUNOVOSTVA

    Opis poslova:

    Vrši kontrolu izvršenja psolova i zadataka u oblasti računovodstveno materijalngo poslovanja, izrade godišnjeg i polugodišnjeg te kvartalnog finansijskog plana, predračun prihoda i rashoda, izrade nacrta opštih akata kojima se reguliše računovodstveno-materijalno poslovanje u sudu, prati propise kojima se reguliše računovdstveno-materijalna oblast i njihova blagovremena primjena, izrade izvještaja i analiza iz oblasti računovodstvenog materijalnog poslovanja, sudjeluje u izradi programa, izradi periodičnih obračuna, završnih računa i praćenje njihovog izvršenja, davanje uputa za rad i kontrole poslova i izvršenja zadataka ostalih radnika u računovodstvu, izvršenje finansijskih planova , izrade izvještaja za statistiku, vođenje evidencije propisa i zakona iz oblasti računovodstva, vođenje evidencije propisa i zakona iz oblasti odbrane, kontrola naplate po izvršnim spisima novčanih iznosa koje odredi predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Računovodstveno materijalni složeni

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, ekonomski fakultet, VI stepen školske spreme, Viša škola ekonomsko komercijalnog smjera, najmanje jedna godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit, licenca za rad i najmanje zvanje certifikovanog računovođe.

    Zvanje:

    Mlađi samostali referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    9.SLUŽBENIK ZA IZVRŠENJE-VOZAČ

    Opis poslova:

    Sprovodi izvršenje po izvršnim predmetima na osnovu naloga sudije i to onim redom kako su dospjeli u rad bez odlaganja izvršenja, predaje blagajni naplaćeni novac, sve vrijednosne papire i dragocjenosti koje su mu predali dužnici i koje je sam zaplijenio, podnosi izvještaj o rezultatima rada po spisima izvršnom sudiji, raznosi loko poštu, rukuje vozilom i stara se o urednom staranju vozila i o tehničkoj ispravnosti. Stara se o nabavci opreme i zamjene rezervnih dijelova i o njihovom ugrađivanju u vozilo, obavlja manje popravke na vozilu i uopšte održava vozilo u ispravnom stanju, obavlja provođenje predmeta izvršenja na terenu i obavlja druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda po ukazanoj potrebii u skladu sa godišnjim rasporedom poslova.

    Složenost poslova:

    Adminstrativno tehnički jednostavni

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme, gimnazija, ekonomska, upravna ili druga srednja škola I četvrtog stepena sa jednom godinom radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, položen stručni ispit, te položen ispit za vozača „B“ kategorije i radno iskustvo na poslovima vozača od jedne godine.

    Zvanje:

    Mlađi referent

    Način zasnovanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 2 /dva/

    10.BLAGAJNIK – ARHIVAR- UPISNIČAR

    Opis poslova:

    Kada postupka u u lozi upisničara, a prema rasporedu poslova i ukazanoj potrebi, rukuje arhivom u skladu sa Pravilnikom o unutrašnjem poslovanju redovnih sudova i drugih poslova o arhivskom materijalu, razvrstava dosavnice, i vrši kontrolu povratka dostavnica, vrši odpremu pošte, a prvenstveno vrši poslove blagajne i to materijalno finansijske poslove gdje se rukuje sa materijalno finansijskim sredstvima, vrši obradu i evidenciju finansijsko materijalnih dokumenata, kontrolu pologa sudskog izvršitelja i naplata po tom osnovu, vrši kontrolu pologa sudskog depozita i ostalih sudskih prihoda, te obavlja ostale blagajničke poslove.

    Složenost poslova:

    Računovodstveno-materijalni-jednostavniji

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme, ekonomska škola, gimnazija, upravna škola , druga srednja stručna sprema društvenog smjera IV stepena složenosti jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima i položen stručni ispit.

    Zvanje:

    Mlađi referent.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1(jedan)

    11.DAKTILOGRAF

    Opis poslova:

    Radi sa sudijama u osiguravanju pravilnog upravljanja predmeta po dnevnoj osnovi. Prekucava materijale i održava evidenciju spisa za sudije, uključujući vođenje zapisnika na ročištima. Odgovoran je za održavanje spisa i unošenje informacija u registar predmeta u odgovarajuće vrijeme. Priprema korespodenciju i dokumentaciju. Vodi brigu o rasporedima sudija . Kontaktira stranke, svjedoke i njihove predstavnike i osigurava da su predmeti spremni za ročišta prema rasporedu. Pomaže osoblju pisarnice ukoliko je to potrebno. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Operativno tehnički jednostavniji

    Uslovi: Najmanje završena osmogodišnja škola sa položenim daktilografskim ispitom prve „A"ili prve „B"klase a jednom godinom radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima ili završena birotehnička škola, i dobro poznavanje rada na računaru.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas uz obavezni test.

    Broj izvršilaca 6 (šest)

    12.KURIR

    Opis poslova:

    Donosi pismena sa pošte i od drugih organa i organizacija iz mejsta u sud, vrši dostavu pismena fizičkim i pravnim licima na području grada i obavlja druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda po ukazanoj potrebi, a u skladu sa godišnjim rasporedom poslova.

    Uslovi:

    Niža stručna sprema-završena osmogišnja škola

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    13. SPREMAČICA

    Opis poslova:

    Vrši poslove čišćenja prostorija suda, kancelarijskog namještaja, pranje zavjesa, održavanje cvijeća i drugog zelenila, upozoravanje odgovornih lica o kvarovima i neispravnim instalacijama u sudu, kuvanje kafe, raznošenje loko pošte kao i druge poslove koje odredi predsjednik suda u skladu sa rasporedom poslova i ukazanim potrebama.

    Uslovi:

    Niža stručna sprema-završena osmogodišnja škola

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

     

    14. REFERENT ZA OTPREMU POŠTE

    Opis poslova:

    Vrši otpremu pošte, razvrstava dostavnice i vrši kontrolu povratka dostavnica, preuzima od daktilografa predmete složene prema rastućem broju , te na isti način predmete složene prema rastućem broju predaje referentu za upravljanje predmetima.

    Složenost poslova:

    Admistrativno tehnički jednostavniji

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme,j gimnazija, upravna ili druga odgovarajuća škola upravnog smjera, IV stepena, jedna godina radnog iskustva položen stručni ispit i dobro poznavanje rada na računarima.

    Zvanje:

    Mlađi referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    15.REFERENT ZA UPRAVLJANJE PREDMETIMA

    Opis poslova:

    Referent za upravljanje predmetima stara se o čuvanja i rukovanju fizičkim omotima spisa i koegzistentšću , priprema predmete za dnevno preuzimanje od strane daktilografa. Otvara korz „CMS“ izvještaj o predmetima koje je potrebno iznijeti za sljedeći radni dan sudijama. Vrši identifikaciju predmeta na policama, te sortiranje istih po sudijama. Nakon sortiranja dodaje nove zaprimljene predmete. Refeernt za upravljanje predmeta čuva po hronološkom redu u posebnom registru sve zbirne izvještaje, slaže predmete prema rastućem broju, ulaže u predmete podneske i dostavnice. Dostavlja spis predmeta na uvid strankama ili drugim licima, nakon odobrenja od strane postupajućeg sudije ili predsjednika suda. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Administrativno-tehnički- jednostavniji

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme,j gimnazija, upravna ili druga odgovarajuća škola upravnog smjera, IV stepena, jedna godina radnog iskustva položen stručni ispit i dobro poznavanje rada na računarima.

     

    Zvanje:

    Mlađi referent

     

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    15. IKT TEHNIČAR - CMS ADMINISTRATOR

    Opis poslova:

    Pruža direktnu pomoć IKT podršku korisnicima u sudu u vezi :

    - instalacije, konfiguracije i održavanje IKT opreme (hardvera)

    - instalcije, konfiguracije i korištenje sistemskih i aplikacijskih programa i baza podataka (foftvera)

    - inplementacije namjenski izrađenih softverskih rješenja u sucu

    - kontrole i praćenja korisničkih pristupa aplikacijama koje se koriste u sudu.

    - Sakupljanje i dokumentiranje korisničkih zahtjeva, vezanih za aplikacije koje se koriste usudu

    - Rješavanje serverskih i mrežnih problema

    - Obezbjeđenje sigurnosti pristupa na lokalnoj IKT opremi

    - Dostavlja redovne izvještaje VSTV svih IKT sistema na području koje pokriva, sa posebnim napomenama o primijećenim problemima inačin njihovog rješavanja. Ovo uključuje ažuriranu dokuementaciju servera radnmih stanica, konfiguracija područnih lokalnih mreža, te sigurnosnih postavki i relevatnih kopija sistema

    - U slučaju složenij ih problema zahtjiojeva pomoć od strane višeg nivoa IKT podrške

    - Sve poslove obavlja uskladu sa standardima i režimima rada IKT opreme i operativnih sistema postavljenih od strane IKT odjeljenja VTVS.

    - Obavlja idruge poslove ponaredbi predsjednika suda

    - Rukuje vozilom stara se o urednom održavanju vozila i o tehničkoj ispravnosti

    - Stara se o nabavci opreme zamjene rezervnih dijelova i o njihovom ugrađivanju u vozilo

    Složenost poslova:

    Administrativno-tehnički poslovi, osnovna djelatnost, složeni poslovi

    Uslovi: završen srednja škola informatičkog ili tehničkog smjera IV stepena stručne srpeme.

    Radno iskustvo:

    Jedna godina na poslovima informacione tehnologije, dobro poznavanje i radno iskustvo u WINDOWS NT/2000/2003 serverskim operativnim sistemima (kaoi klijent verzijama), microsoft Exchange i Microsoft Office paketu, poznavanje koncepta mrežaj (LAN/VAN/ i TCP/IP mrežnog protokola, te radno iskustvona poslovima vozača od jedne godine.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas uz provjeru

    Broj izvršilaca: 1/jedan/

     

     

     

    15.PORTIR

    Opis poslova

    Vrši kontrolu ulaska izlaska stranaka u zgradu suda, daje obavještenje i upućuje stranke koje su prispjele po pozivu ili bez poziva u zgradu suda. Daje obavještenja o vremenu prijema stranaka. Prilikom ulaska stranaka u zgradu suda, zajedno sa sudskom policijom kontroliše šta stranke unose u torbi, tašni, paketu i sl. Te torbe i pakete zadržava u portirnici dok stranke ne obave posao usudu. Kontroliše zajedno sa sudskom policijom da li stranke ulaskom u zgradu sudanose hladno ili vatreno oružje i ukoliko ga unose isto uzima i zadržava u portirnici do izlaska stranke iz suda. Odgovoran je za nedozvoljeno zadržavanje nezaposlenih lica uradnom prostoru. Vodi evidenciju dolaska, odlaska i izlaska u toku radnog vremena svih zaposlenih u sudu. Obavlja i druge poslove po naređenju predsjednika suda i neposrednog mu rukovodioca.

    Složenost poslova:

    Administrativno-tehnički poslovi

    Uslovi:

    Završena srednja škola IV stepena stručne spreme

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas uz provjeru

    Broj izvršilaca: 1(jedan).

     

    Predsjednik suda: Naida Hubjer

    Prikazana vijest je na:
    1012 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji

    01.01.2020.

    OSNVNI SUD U FOČI

    BROJ : 094-0-SU-06-000402

    Foča, 23.09.2009 godine

     

     

    PRAVILNIK O UNUTRAŠNJOJ ORGANIZACIJI I SISTEMATIZACIJI RADNIH MJESTA U OSNOVNOM SUDU U FOČI

    PREČIŠĆEN TEKST

    I

    Opšte odredbe

    Član 1

    Ovim pravilnikom utvrđuju se organizacione jedinice , njihov djelokrug, rukovođenje i koordinacija rada, programiranje i članiranje rada, zasnivanje radnog odnosa, disciplinska i materijalna odgovornost, pripravnici-volonteti, naziv i raspored poslova po organizacionim jedinicama sa opisom poslova svakog službenika i potrebnim uslovima u pogledu stručne spreme i drugih uslova za rad na određenim poslovima.

    Član 2

    Fizička i pravna lica imaju pravo pristupa informacijama koje su pod kontrolom Osnovnog suda Foča , koji ima obavezu da tu informaciju saopšti.

    Pravo pristupa informacijama može biti ograničeno samo na način i pod uslovima utvrđenim zakonom o slobodi pristupa informacijama Republike Srpske i Bosne i Hercegovine.

    II

    Unutrašnja organizacija

    Član 3

    Unutršnjom organizacijom Osnovnog suda u Foči vrši se podjela poslova na odgovarajuće unutrašnje organizacione jedinice, a na principu grupisanja fonkcionalno srodnih i međusobno povezanih poslova, tako da se osigura zakonito, efikasno i racionalno vršenje poslova , puna uposlenost zaposlenih, maksimalno korištenje stručnih znanja, efikasno rukovođenje, koordinacija i nadzor nad vršenjem poslova, te lična odgovornost i primjena savremenih metoda rada.

    Član 4

     

     

    Za vršenje poslova kojima se osiguravaju uslovi za pravilan rad suda obrazuju se sledeće organizacione jedinice:

    a) -Sudska odjeljenja: krivično odjeljenje, parnično i vanparnično odjeljenje

    b) -Odjeljenje za zamljišno-knjižne poslove

    c) -Odjeljenje sudske uprave: odjeljenje za opšte, računovodstvene i odjeljenje pisarnice

    d) -Prekršajno odjeljenje

     

     

    Član 5

    Krivično sudsko odjeljenje obavlja poslove suđenja u krivično pravnoj oblasti u okviru nadležnosti suda utvrđene zakonom.

     

     

    Član 6

    Krivično sudsko odjeljenje u svom sastavu ima sudska vijeća, odnosno sudije pojedince, či se broj utvrđuje rasporedom poslova.

    Član 7

    Parnično i vanparnično sudsko odjeljenje obavlja poslove suđenja u građansko pravnoj oblasti u vanparničnim i ostavinskim predmetima i poslove izvršenja u okviru nadležnsoti utvrđenje zakonom. U građanskom odjeljenju sudske poslove obavljaju i dodatne sudije koje imenuje Visoko sudsko i tužilačko vijeće.

    Član 8

    Parnično i vanparnično sudsko odjeljenje u svom sastavu ima sudska vijeća, odnosno sudije pojedince či se broj utvrđuje rasporedom poslova.

    Član 9

    Odjeljenje za zemljišno-knjižne poslove vodi zemljišne knjige, odnosno knjige položenih ugovora, provodi odluke suda i drugih organa u vezi sa nekretninama, donosi rješenja i izdaje uvjerenja o zemljišno-knjižnom stanju i obavlja druge poslove koji po prirodi spadaju u djelokrug ovog odjeljenja.

    Član 10

    Odjeljenje za opšte i računovodstvene poslove obavlja poslove kojima se osiguravaju uslovi za pravilan rad i poslovanje suda, staranja da se poslovi u sudu vrše uredno i na vrijeme, stručne poslove u vezi sa ostvarivanjem prava i dužnosti radnika suda, priprema nacrte dokumenata, postupanje po dnevnim naredbama sudija, održavanje spisa i unušenje informacija u registar predmeta, vođenje statistike, opštenarodne odbrane, priprema korespodencije, prekucavanje materijala, obavljanje poslova koje se odnose na budžetsko i vanbudžetsko finansijsko-materijalno poslovanje suda, kao i druge poslove koji po prirodi spadaju u djelokrug ovog odjeljenja.

    Član 11

    Odjeljenje pisarnice koji se odnose na vođenje propisanih upisnika i pomoćnih knjiga, prijem i otprema pošte, izdavanje odgovarajućih uvjerenja, odobravanje sudskog depozita, vođenje propisanih statistika i evidencija, sastavljanje izvještaja sa podacima neuphodnih za praćenje rad suda kao i druge poslove koji po prirodi padaju u djelokrug ovog odjeljenja.

    III

    Rukovođenje i koordinacija rada

    Član 12

    Predsjednik suda organizuje rad u sudu i osigurava da se poslovi obavljaju uredno i na vrijeme. U granicama zakonskih ovlaštenja , predsjednik suda izdaje upustva i naredbe odjeljenju za zemljišno-knjižne poslove i odjeljenju sudske uprave, vrši nadzor i kontrolu rada svih službenika suda i preduzima mjere u cilju otklanjanja uočenih propusta i nepravilnosti u njihovom radu.

    Član 13

    Predsjednik suda predstavlja sud pred drugim organima. Predsjednik suda je nalogodavac za izvršenje finansijskog plana i predračuna sredstava suda.Predsjednik suda utvrđuje program rada suda, raspored poslova i osigurava njihovo izvršenje, podnosi izvještaj o radu suda, te informiše javnost o radu i ostvarivanju funkcije suda. Predsjednik suda vrši raspored pripravnika – volontera i preduzima mjere za njihovo osposobljavanje u praktičnom radu te obavlja i druge poslove shodno zakonu.

    Član 14

    Predsjednik suda imenuje zamjenika koji ga zamjenjuje u njegovoj spriječenosti ili odsutnosti i koji mu pomaže u vršenju poslova sudske uprave

    Član 15

    Sudskim odjeljenjima rukovode predsjednici odjeljenja koji se određuju rasporedom poslova. O poslovima referata za izvršenje krivičnih sankcija rukovodi predsjednik suda.

    Član 16

    Koordinacija rada vrši se na sjednicama sudskih odjeljenja, sjednici svih sudija /kolegij/ i radnim sastancima službenika radnih odjeljenja.

    Član 17

    Na sjednicama sudskih odjeljenja razmatraju se pitanja od interesa za rad odjeljenja, naročito organizovanje poslova unutar odjeljenja , praćenje stanja poslova odjeljenja, ujednačavanje sudske prakse i pravnim i drugim pitanjima odjeljenja, unapređenjem metoda rada odjeljenja i stručna obuka sudija.

    Član 18

    Sjednicu sudskog odjeljenja saziva i njenim radom rukovodi predsjednik odjeljenja. Sjednica se saziva prema potrebi, a najmanje jednom mjesečno. Predsjednik odjeljenja je dužan da o održavanju sjednice i dnevnom redu obavijesti predsjednika suda,. Predsjednik suda može učestvovati u radu sjednica sudskog odjeljenja na kojima ima pravo glasa.

    Član 19

    U sudu se održavaju sjednice svih sudija na kojima se razmatraju pitanja od interesa za rad suda, pitanja koja su značajna za društvene pojave i odnose koje je sud pratio i proučavao, problem sudske prakse, pripremaju se izvještaju za nadležne organe i daju mišljenja predsjednik suda za raspored budućih poslova.

    Član 20

    Sjednicu svih sudija /kolegij/ sačinjavaju sve sudije suda.Sjednicu kolegija saziva i njome rukovodi predsjednik suda. Sjednica kolegija održava se po potrebi, a najmanje jednom u mjesecu.

    Član 21

    Radni sastanci se održavaju po potrebi radi koordiniranja rada i na njima se razmatraju pitanja od interesa za sud ili za određenu organizacionu jedinicu, organizovanje unutrašnjeg poslovanja, praćenje stanja poslova, unapređenje metoda rada, odnosi sa strankama, radna disciplina, preduzimanje mjera sigurnosti imovine kao i druga pitanja koja su u vezi sa svakodnevnim radom suda. Radni sastanci održavaju se sa službenicima jedne ili više organizacionih jedinica. Radne sastanke saziva predsjednik suda ili radnik koga on odredi, a koji mu pomaže u obavljanju poslova sudske uprave.

    Član 22

    Na sastancima rukovodilaca organizacionih jedinica vrši se koordiniranje rada organizacionih jedinica i ukupnog rada suda , a sastanke saziva i njima rukovodi predsjednik suda.

    IV

    Programiranje i planiranje rada

    Član 23

    Radi osiguranja uslova za blagovremeno, efikasno i kvalitetno obavljanje poslova iz utvrđene nadležnosti u sudu se donosi godišnji program rada. Program rada donosi predsjednik suda. Program rada sadrži:

    - Poslove i zadatke koje sud treba neposredno da izvrši u ostvarivanju svoje funkcije na osnovu Ustava, Zakona i drugih propisa,

    - Ostale poslove i zadatke koje sud treba da izvrši u okviru svog djelovanja

    - Rokove za izvršenje pojedinih poslova i zadataka.

    - Podatke o broju i strukturi službenika koji će neposredno raditi na realizaciji programa

    - Prijedlog potrebnih sredstava za izvršenje programa rada

    Član 24

    Peredsjednik suda prati program izvršenja rada i preduzima mjere za njegovo izvršenje.

    Član 25

    Na osnovu programa rada predsjednik suda utvrđuje godišnji raspored poslova za sudije i ostale službenike suda, te osigurava njegovo izvršenje. Prije utvrđivanja rasporeda poslova, predsjednik suda pribavlja mišljenje sjednice svih sudija za raspored sudijskih poslova.

    Član 26

    Rasporedom poslova utvrđuje se način raspodjele predmeta sudijama, raspored raspravnih dana za pružanje pravne pomoći građanima, vrijeme prijema stranaka u sudu i druga pitanja od važnosti za ostvarivanje funkcije suda. Rasporedom poslova osigurava se puna uposlenost službenika uz maksimalno korištenje njihovih stručnih i radnih sposobnosti.

    Član 27

    Raspored poslova utvrđuje se do 31 decembra tekuće godine, za narednu godinu. Raspored poslova saoštava se svim sudijama i ostalim službenicima suda pismenim putem.

    Član 28

    Predsjednik suda ovlašten je da tokom godine mijenja raspored poslova. Predsjednik suda će izvršiti izmjenu rasporeda poslova i ponovno raspoređivanje službenika suda kada utvrdi da je u nekoj organizacionoj jedinici nastao zastoj u rješavanju predmeta, kada sud primi u rad veći broj predmeta kojima se dovodi u pitianje hitnost postupka i vršenje neke od sudijskih funkcija te u ostalim slučajevima kada se za to ukaže potreba.

    Član 29

    Postupak mijenjanja rasporeda poslova tokom godine, analogan je postupku koji je propisan za njegovo utvrđivanje. Kontrolu izvršenih zadataka vrši predsjednik suda.

    V

    Zasnivanje radnog odnosa

    Član 30

    Službenici sa visokom i višom školskom spremom primaju se u radni odnos na osnovu konkursa, a radici sa srednjom školskom spremom na osnovu oglasa.

    Član 31

    Prije donošenja odluke o izboru radnika na radno mjesto daktilografa od prijavljenih kandidata vrši se provjeravanjem stručnih sposobnosti (daktilo testiranje), a što se navodi u javnom oglasu. U koliko kandidat na predhodnom provjeravanju stručne sposobnosti (testiranju) ne pokaže zadovoljavajući rezultat, smatra se da ne ispunjava rad na tim poslovima.

     

    Pripravnici-volonteti

    Član 32

    U sud se može primiti na praksu lice koje je diplomiralo na pravnom fakultetu, ako mu je ta praksa potrebna radi stručnog osposobljavanja i sticanja uslova za polaganje pravosudnog ispita, bez zasnivanja radnog odnosa (pripravnici-volonteri). Pripravnicima-volonterima za vrijeme obavljanja prakse ne pripada naknada za rad., zbog teške povrede službene dužnosti predsjednik suda može rješenjem pripravniku-volonteru prekinuti dalje obavljanje prakse.

    VI

    Disciplinska odgovornost radnika

    Član 33

    Službenik suda odgovara disciplinski za povredu službene dužnosti koju učini svojom krivicom. Službenik odgovara disciplinski samo za povredu službene dužnosti koje su utvrđene zakonom i ovim pravilnikom. Odgovornost za krivično djelo i prekršaj ne isključuje disciplinsku odgovornost, ako ista radnja predstavlja i povredu službene dužnosti. Odredbe od odgovornosti zbog povrede službene dužnosti primjenjuju se i na sudije u skladu sa zakonom.

    Član 34

    Teške povrede službene dužnosti su:

    1. Neizvršavanje, nesavjesno, neblagovremeno ili nemarno izvršavanje službenih poslova,

    2. Nezakoniti rad ili propuštanje preduzimanja mjera ili radnje na koje je službenik ovlašten radi sprečavanja nezakonitosti.

    3. Davanje netačnih podataka kojima se utiče na donošenje odluke nadležnih organa ili nastaju druge štetne posledice.

    4. Zloputreba položaja ili prekoračenje ovlaštenja u službi

    5. Odbijanje izvršenja zakonito naređenih zadataka, ako za to ne postoje opravdani razlozi

    6. Neovlaštena posluga sredstvima ovjerenim za izvršavanje poslova.

    7. Neopravdano izostajanje sa posla u trajanju od 5 radnih dana uzastopno

    8. odavanje službene tajne

    9. Obavljanje djelatnosti koja je u suprotnosti sa interesima službe ili prethodnog odobrenja predsjednika suda

    10. Onemogućavanje građana ili pravnih lica u ostvarivanju prava na podnošenje zathjeva, žalbi, prigovora , drugih podnesaka i predstavki ili drugih zakonom utvrđenih prava, odnosno rješavanje tih podnesaka u zakonskim rokovima

    11. Nedolično ponašanje u službi, odnosno u vezi sa službom.

    12. Druge povrede službene dužnosti koje su kao takve propisane posebnim zakonom.

    Član 35

    Lake povrede službene dužnosti su:

    1. Učestalo kašnjenje na posao ili raniji odlazak sa posla bez odobrenja,

    2. Napuštanje službenih prostorija tokom radnog vremena, bez odobrenja ili neopravdanog razloga,

    3. Neuredno čuvanje spisa, podataka ili druge povjerene dokumentacije,

    4. Neopravdani izostanak sa posla 2 dana uzastopno ili 3 dana tokom 30 dana

    5. Neobavještavanje nadređenog službenika o spriječenosti dolaska na rad u toku 24 časa, bez opravdanog razloga.

    6. Nekorektno ponašanje prema saradnicima, strankama i drugim osobama.

    Član 36

    Za povrede službene dužnosti službeniku se može izreći disciplinska mjera ili disciplinska kazna.

    Član 37

    Disciplinske mjere i kazne za povrede službene dužnosti su:

    - Za lake povrede službene dužnosti mogu se izreći disciplinske mjere: opomena ili javna opomena, a ako se češće ponavlja, uz mjeru se može izreći i novčana kazna u visini od 10% mjesečne plate službenika isplaćene u mjesecu kada je kazna izrečena.

    - Za teške povrede službene dužnosti mogu se izreći sledeće disciplinske kazne:

    1. Novčana kazna u visini 20% plate, najviše 30% mjesečne plate službenika,

    2. Zaustavljanje u napredovanju u višeslužbeno zvanje ili platni razred, odnosno uskraćivanje periodične povišice,

    3. Premještaj službenika na drugo radno mjesto,

    4. Smjenjivanje sa položaja odnosno dužnosti,

    5. Udaljenje iz službe,

    6. Otpust iz službe sa zabranom ponovnog prijema u radni odnos na vrijeme od jedne godine.

    Član 38

    Za povrede službene dužnosti službeniku se može izreći disciplinska mjera ili disciplinska kazna. Za jednu povredu službene dužnosti može biti izrečena samo jedna od mjera, odnosno jedna od kazni propisanih za tu vrstu povrede. Za više povreda službene dužnosti zbog koje se protiv službenika vodi jedan postupak, može se uz jednu od ostalih mjera ili kazni izreći i novčana kazna, odnosno kazna zaustavljanja u napredovanju.

    Član 39

    Pri izricanju disciplinske mjere, odnosno kazne za povrede službene dužnosti uzima se u obzir težina povrede službene dužnosti i njene posledice, stepen odgovornosti službenika, visina materijalne štete, pobude koz kojih je povreda učinjena, raniji rad i ponašanje službenika, lične i porodične prilike i drugo.

    Član 40

    Postupak zbog lakše povrede službene dužnosti rješenjem pokreće predsjednik suda. Predsjednik suda može ovlastiti radnika koji mu pomaže u poslovima sudske uprave da provede postupak i utvrdi činjenično stanje bitno za odlučivanje o izricanju disciplinske mjere zbog lakše povrede službene dužnosti. Postupak zbog teške povrede službene dužnosti pokreće rješenjem prvostepena disciplinska komisija po pismenom prijedlogu predsjednika suda.

    Član 41

    Postupak za utvrđivanje disciplinske odgovornosti pokreće se pismenim prijedlogom koji sadrži ime i prezime službenika, opis povrede, vrijeme i mjesto gdje je povreda učinjena, naziv povrede, potrebne dokaze u potpis podnosioca prijedloga.

    Član 42

    Disciplinske mjere i novčanu kaznu za lake povrede službene dužnosti izriče predsjednik suda. Disciplinske kazne za teške povrede službene dužnosti izriče prvostepena disciplinska komisija.

    Član 43

    Prvostepena disciplinska komisija ima predsjednika i dva člana, a imenuje je predsjednik suda. Predsjednik i članovi disciplinske komisije imaju zamjenike. O saslušavanju službenika i o sprovođenju drugih dokaza u postupku utvrđivanja odgovornosti službenika za laku i tešku povredu službene dužnosti vodi se zapisnik. Disciplinska komisija utvrđuje povredu službene dužnosti, utvrđuje odgovornost službenika, izriče kaznu za povredu službene dužnosti i donosi odluku o naknadi štete, ako je povredom nastala šteta ili je dat prijedlog za pokretanje postupka za naknadu štete.

    Član 44

    U postupku utvrđivanja disciplinske odgovornosti službenik mora biti saslušan i mora mu se omogućiti odbrana.

    Član 45

    Disicplinske mjere i disciplinske kazne izriču se rješenjem. Zaključkom se obustavlja postupak, odbacuje prijedlog za pokretanje postupka i odlučuje o drugim radnjama koje sej tiču postupka za utvrđivanje odgovornosti službenika zbog povrede službene dužnosti.

    Član 46

    O izrečenim disciplinskim mjerama,odnosno kaznama vodi se evidencija.

    VII Materijalna odgovornost

    Član 47.

    Službenik odgovara za materijalnu štetu koju na radu ili u vezi sa radom namjerno ili iz krajne nepažnje prouzrokuje sudu ili trećoj osobi. Ako se ne može za svakog službenika utvrditi udio o prouzrokovanoj šteti, štetu nadoknađuju u jednakim dijelovima. Postojanje štete, njenu visinu i okolnosti pod kojima je nastala, utvrđuje komisija od tri člana koju organizuje predsjednik suda. Komisija utvrđuje visinu štete na osnovu cjelnovnika i knjigovodstvene vrijednosti stvari, a ako su oštećene stvari čija vrijednost ili cijena nisu predviđene cjenovnikom, šteta se utvrđuje vještačenjem.

    Član 48

    Na osnovu izvještaja komisije predsjednik suda utvrđuje obavezu službenika da naknadi štetu i u slučaju neplaćanja da pokrene postupak za naknadu štete pred nadležnim sudom.

     

     

     

    Član 49

    Sud je dužan da nadoknadi štetu službeniku koju pretrpi na radu ili u vezi sa radom po opštim načelima o odgovornosti za štetu.

    VII

    Službena zvanja službenika

    Član 50

    Službena zvanja službenika utvrđuju se za svako radno mjesto. Službeno zvanje može biti osnovno i posebno. Osnovna službena zvanja stiču se raspoređivanjem službenika na poslove i zadatke određene vrste i stepena služenosti poslova. Posebna službena zvanja stiču se ovisno od stručne sposobnosti službenika i ostvarenih rezultata rada.

    Član 51

    Osnovna službena zvanja službenika su:

    1. Stručni saradnik za službenike na najsloženijim poslovima

    2. Mlađi samostalni referent za službenike na složenim poslovima

    3. Mlađi referent za službenike na jednostavnim poslovima.

    Član 52.

    Slubženici mogu steći posebno službeno zvanje pod uslovima utvrđenim Zakonom i ovim pravilnikom.

    Član 53

    Posebna službena zvanja službenici suda mogu steći ako pored ispunjavanja uslova u pogledu vremena provedenog u osnovnom zvanju pokažu visok stepen kreativnosti, samostalnosti, zalaganja i odgovornosti u predlaganju odgovarajućih mjera u rješavanju poslova i unapređenju rada u sudu.

    IX

    Ocjenjivanje rada službenika

    Član 54

    Službenici i ostali radnici se ocjenjuju za svoj rad tokom godine i to najkasnije 30 dana po isteku kalendarske godine. Službenike ocjenjuje predsjednik suda na prijedlog neposredno nadređenog službenika. Ocjena se utvrđuje rješenjem , a temelji se na pokazanom stručnom znanju, zalaganju , rezultatima rada, odgovornosti u radu, radnoj disciplini, blagovremenosti i uređenosti izvršavanju poslova.

     

     

     

     

     

    Član 55

    Ocjena može biti „nezadovoljava", „zadovoljava“, „uspješan“ i „naročito uspješan“. Ocjena nezadovoljava“ mora se obrazložiti. Služenik koji tri puta bude za redom bude ocijenjene „nezadovoljava" otpušta se iz službe.

    Član 56

    Ovisno o rezultatima rada, a u okviru sredstava predviđenih za plate, za svaki mjesec predsjednik suda može službeniku uvećati ili umanjiti njegovu platu za 10%

    Član 57

    Službenik suda za koga je utvrđena negativna ocjena u radu može se bez njegovog pristanka rasporediti na druge poslove istog ili nižeg stepena složenosti.

    X

    Sistematizacija radnih mjesta

    Član 58

    Sistemaizaciojom radnih mjesta utvrđuju se radna mjesta, opis poslova, broj službenika koji je potreban za vršenje poslova i zadataka, potrebna stručna sprema i drugi uslovi koje službenici moraju ispunjavati za obavljanje određenih poslova i to kako slijedi:

    1.PREDSJEDNIK SUDA

    Opis poslova:

    Organizuje rad u sudu i stara se da se poslovi obavljaju uredno i na vrijeme. U okviru ovlaštenja propisanim zakonom izdaje uputstva i naredbe u stvarima sudske uprave kojima se osigurava pravilan rad u poslovanju suda. Vrši nadzor nad radom svih radnika u sudu i preduzima mjere u cilju otklanjanja uočenih nepravilnosti u njihovom radu. Predstavlja sud pred drugim organizacijama i organima, te radi druge poslove od interesa za pravilan rad u funkcionisanju suda. Obavlja pravosudnu funkciju u skladu sa zakonom.

    Uslovi:

    Utvrđeni Zakonom o sudovima

    Broj izvršilaca: 1(jedan)

    2. SUDIJA

    Opis poslova:

    Obavlja pravosudnu funkciju u skladu sa zakonom i rasporedom poslovoma koje određuje predsjednik suda

    Uslovi:

    Utvrđeni Zakonom o sudovima

    Broj izvršilaca utvrđen Zakonom o sudovima 5(pet)

    3 .PRIPRAVNIK VOLONTER

    Opis poslova:

    Pomaže sudijama u radu predmeta, tako što obavlja istraživanja iz pravne oblasti. Priprema za sudije pregled predmeta, procjenjuje ispunjenje zakonskih uslova i priprema nacrte dokumenata koji se odnose na određeni predmet , te obavlja i ostale zadatke koje mu povjeri predsjednik suda.

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme , diplomirani pravnik.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1(jedan)

    4.ŠEF ODJELJENJA ZA ZEMLJIŠNO-KNJIŽNE POSLOVE

    Daje instrukcije i nadgleda unošenje postojećih pravno valjanih informacija i starih knjiga u bazu podataka. Potvrđuje i polaže zemljišno knjižne uloške i uspostavlja zemljišno knjižne uloške. Zajedno sa zemljišno knjižnim sudijom rješava zahtjeve stranaka za uknjižbu prava na nekretninama. Koordinira radom osoblja zemljišno knjižnog ureda. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    - Normativno pravni, najsloženiji

    - Sudijsko analitički, najsloženiji

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, diplomirani pravnik sa najmanje 6 godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za zemljišno knjižnog referenta.

    Zvanje:

    Šef odjeljenja

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    5. STAMOSTALI SLUŽBENIK ODJELJENJA ZA ZAMLJIŠNO KNJIŽNE POSLOVE

    -Pripravnik

    Opis poslova:

    Unosi podatke iz starih knjiga u novi sistem. Izrađuje nacrte rješenja o upisu prava na nekretninama. Stara se za blagovremeno dostavljanje, kompletiranje dokumentacije geodetskih uprava, prikuplja i dostavlja nadležnom organu podatke, istoriju nekretnina prema bazi podataka, te starom zemljišno knjižnom stanju. Izrađuje izvještaj o broju urađenih zahtjeva. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Sudijsko analitički složeni

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, diplomirani pravnik najmanje jedna godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za zemljišno knjižnog referenta.

    Zvanje:

    Mlađi stamostalni referent.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1/jedan/

    7.SLUŽBENIK ODJELJENJA ZA ZEMLJIŠNO KNJIŽNE POSLOVE

    Opis poslova:

    Zaprima zahtjeve stranaka za promjenu u zemljišnoj knjizi, vodi zbirke isprava na osnovu kojih se vrši upis u zemljišnu knjigu. Vodi registar vlasnika i parcela za svaku katastarsku opštinu, vrši upis u bazu podataka-promjena o stanju vlasnika po ugovorima, odlukama suda i drugih organa. Vidi evidenciju i izdaje zemljišno knjižne izvadke. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Služenost poslova:

    Administrativno tehnički jednostavniji

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, diplomirani pravnik, najmanje radnog iskustva u struci i položen stručni ispit za zemljišno knjižnog referenta.

    Zvanje:

    Mlađi referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1(jedan)

    7. REFERENT ZAUNOS DOKUMENATA I PRUŽANJE INFORMACIJA-RUKOVODILAC SUDSKE PISARNE

    Opis poslova:

    Registruje dokumente (podneske) pristigle na već postojeće predmete i dokumente koji iniciraju otvarnje novog predmeta, odnosno faze, kako one koji su predati lično, tako i one pristigle poštom, izdaje potvrdu o prijemu, kreira omot sa novom „CMS“ naljepnicom, predaje novoformirani predmet referentu za upravljanje predmetima i predaje sve registrovane podneske referentu za upravljanje predmetima. Pruža potrebne informacije strankama. U predmetima koji nisu registrovani kroz „CMS“ postupa na stari način do trenutka registracije predmeta u „CMS“. Pomaže predsjedniku suda u poslovima sudske uprave i rukovodi administrativno tehničkim osobljem.

    Složenost poslova: sudijsko analitički složeni.

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme Viša škola društvenog smjera, VII stepen školske spreme Visoka škola društvenog smjera, IV stepen školske spreme, gimnazija ili druga odgovatrajuća škola društvenog smjera četvrtog stepena sa jednom godinom radnog iskustva, položenim stručnim ispitom, te dobrim poznavanjem rada na računarima.

    Zvanje:

    Mlađi samostali referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1 (jedan) jedan

    8.SLUŽBENIK RAČUNOVODSTVA – RUKOVODILAC RAČUNOVOSTVA

    Opis poslova:

    Vrši kontrolu izvršenja psolova i zadataka u oblasti računovodstveno materijalngo poslovanja, izrade godišnjeg i polugodišnjeg te kvartalnog finansijskog plana, predračun prihoda i rashoda, izrade nacrta opštih akata kojima se reguliše računovodstveno-materijalno poslovanje u sudu, prati propise kojima se reguliše računovdstveno-materijalna oblast i njihova blagovremena primjena, izrade izvještaja i analiza iz oblasti računovodstvenog materijalnog poslovanja, sudjeluje u izradi programa, izradi periodičnih obračuna, završnih računa i praćenje njihovog izvršenja, davanje uputa za rad i kontrole poslova i izvršenja zadataka ostalih radnika u računovodstvu, izvršenje finansijskih planova , izrade izvještaja za statistiku, vođenje evidencije propisa i zakona iz oblasti računovodstva, vođenje evidencije propisa i zakona iz oblasti odbrane, kontrola naplate po izvršnim spisima novčanih iznosa koje odredi predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Računovodstveno materijalni složeni

    Uslovi:

    VII stepen školske spreme, ekonomski fakultet, VI stepen školske spreme, Viša škola ekonomsko komercijalnog smjera, najmanje jedna godina radnog iskustva u struci i položen stručni ispit, licenca za rad i najmanje zvanje certifikovanog računovođe.

    Zvanje:

    Mlađi samostali referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Konkurs

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    9.SLUŽBENIK ZA IZVRŠENJE-VOZAČ

    Opis poslova:

    Sprovodi izvršenje po izvršnim predmetima na osnovu naloga sudije i to onim redom kako su dospjeli u rad bez odlaganja izvršenja, predaje blagajni naplaćeni novac, sve vrijednosne papire i dragocjenosti koje su mu predali dužnici i koje je sam zaplijenio, podnosi izvještaj o rezultatima rada po spisima izvršnom sudiji, raznosi loko poštu, rukuje vozilom i stara se o urednom staranju vozila i o tehničkoj ispravnosti. Stara se o nabavci opreme i zamjene rezervnih dijelova i o njihovom ugrađivanju u vozilo, obavlja manje popravke na vozilu i uopšte održava vozilo u ispravnom stanju, obavlja provođenje predmeta izvršenja na terenu i obavlja druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda po ukazanoj potrebii u skladu sa godišnjim rasporedom poslova.

    Složenost poslova:

    Adminstrativno tehnički jednostavni

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme, gimnazija, ekonomska, upravna ili druga srednja škola I četvrtog stepena sa jednom godinom radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, položen stručni ispit, te položen ispit za vozača „B“ kategorije i radno iskustvo na poslovima vozača od jedne godine.

    Zvanje:

    Mlađi referent

    Način zasnovanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 2 /dva/

    10.BLAGAJNIK – ARHIVAR- UPISNIČAR

    Opis poslova:

    Kada postupka u u lozi upisničara, a prema rasporedu poslova i ukazanoj potrebi, rukuje arhivom u skladu sa Pravilnikom o unutrašnjem poslovanju redovnih sudova i drugih poslova o arhivskom materijalu, razvrstava dosavnice, i vrši kontrolu povratka dostavnica, vrši odpremu pošte, a prvenstveno vrši poslove blagajne i to materijalno finansijske poslove gdje se rukuje sa materijalno finansijskim sredstvima, vrši obradu i evidenciju finansijsko materijalnih dokumenata, kontrolu pologa sudskog izvršitelja i naplata po tom osnovu, vrši kontrolu pologa sudskog depozita i ostalih sudskih prihoda, te obavlja ostale blagajničke poslove.

    Složenost poslova:

    Računovodstveno-materijalni-jednostavniji

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme, ekonomska škola, gimnazija, upravna škola , druga srednja stručna sprema društvenog smjera IV stepena složenosti jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima i položen stručni ispit.

    Zvanje:

    Mlađi referent.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1(jedan)

    11.DAKTILOGRAF

    Opis poslova:

    Radi sa sudijama u osiguravanju pravilnog upravljanja predmeta po dnevnoj osnovi. Prekucava materijale i održava evidenciju spisa za sudije, uključujući vođenje zapisnika na ročištima. Odgovoran je za održavanje spisa i unošenje informacija u registar predmeta u odgovarajuće vrijeme. Priprema korespodenciju i dokumentaciju. Vodi brigu o rasporedima sudija . Kontaktira stranke, svjedoke i njihove predstavnike i osigurava da su predmeti spremni za ročišta prema rasporedu. Pomaže osoblju pisarnice ukoliko je to potrebno. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Operativno tehnički jednostavniji

    Uslovi: Najmanje završena osmogodišnja škola sa položenim daktilografskim ispitom prve „A"ili prve „B"klase a jednom godinom radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima ili završena birotehnička škola, i dobro poznavanje rada na računaru.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas uz obavezni test.

    Broj izvršilaca 6 (šest)

    12.KURIR

    Opis poslova:

    Donosi pismena sa pošte i od drugih organa i organizacija iz mejsta u sud, vrši dostavu pismena fizičkim i pravnim licima na području grada i obavlja druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda po ukazanoj potrebi, a u skladu sa godišnjim rasporedom poslova.

    Uslovi:

    Niža stručna sprema-završena osmogišnja škola

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    13. SPREMAČICA

    Opis poslova:

    Vrši poslove čišćenja prostorija suda, kancelarijskog namještaja, pranje zavjesa, održavanje cvijeća i drugog zelenila, upozoravanje odgovornih lica o kvarovima i neispravnim instalacijama u sudu, kuvanje kafe, raznošenje loko pošte kao i druge poslove koje odredi predsjednik suda u skladu sa rasporedom poslova i ukazanim potrebama.

    Uslovi:

    Niža stručna sprema-završena osmogodišnja škola

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

     

    14. REFERENT ZA OTPREMU POŠTE

    Opis poslova:

    Vrši otpremu pošte, razvrstava dostavnice i vrši kontrolu povratka dostavnica, preuzima od daktilografa predmete složene prema rastućem broju , te na isti način predmete složene prema rastućem broju predaje referentu za upravljanje predmetima.

    Složenost poslova:

    Admistrativno tehnički jednostavniji

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme,j gimnazija, upravna ili druga odgovarajuća škola upravnog smjera, IV stepena, jedna godina radnog iskustva položen stručni ispit i dobro poznavanje rada na računarima.

    Zvanje:

    Mlađi referent

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    15.REFERENT ZA UPRAVLJANJE PREDMETIMA

    Opis poslova:

    Referent za upravljanje predmetima stara se o čuvanja i rukovanju fizičkim omotima spisa i koegzistentšću , priprema predmete za dnevno preuzimanje od strane daktilografa. Otvara korz „CMS“ izvještaj o predmetima koje je potrebno iznijeti za sljedeći radni dan sudijama. Vrši identifikaciju predmeta na policama, te sortiranje istih po sudijama. Nakon sortiranja dodaje nove zaprimljene predmete. Refeernt za upravljanje predmeta čuva po hronološkom redu u posebnom registru sve zbirne izvještaje, slaže predmete prema rastućem broju, ulaže u predmete podneske i dostavnice. Dostavlja spis predmeta na uvid strankama ili drugim licima, nakon odobrenja od strane postupajućeg sudije ili predsjednika suda. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri predsjednik suda.

    Složenost poslova:

    Administrativno-tehnički- jednostavniji

    Uslovi:

    IV stepen školske spreme,j gimnazija, upravna ili druga odgovarajuća škola upravnog smjera, IV stepena, jedna godina radnog iskustva položen stručni ispit i dobro poznavanje rada na računarima.

     

    Zvanje:

    Mlađi referent

     

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas

    Broj izvršilaca 1 (jedan)

    15. IKT TEHNIČAR - CMS ADMINISTRATOR

    Opis poslova:

    Pruža direktnu pomoć IKT podršku korisnicima u sudu u vezi :

    - instalacije, konfiguracije i održavanje IKT opreme (hardvera)

    - instalcije, konfiguracije i korištenje sistemskih i aplikacijskih programa i baza podataka (foftvera)

    - inplementacije namjenski izrađenih softverskih rješenja u sucu

    - kontrole i praćenja korisničkih pristupa aplikacijama koje se koriste u sudu.

    - Sakupljanje i dokumentiranje korisničkih zahtjeva, vezanih za aplikacije koje se koriste usudu

    - Rješavanje serverskih i mrežnih problema

    - Obezbjeđenje sigurnosti pristupa na lokalnoj IKT opremi

    - Dostavlja redovne izvještaje VSTV svih IKT sistema na području koje pokriva, sa posebnim napomenama o primijećenim problemima inačin njihovog rješavanja. Ovo uključuje ažuriranu dokuementaciju servera radnmih stanica, konfiguracija područnih lokalnih mreža, te sigurnosnih postavki i relevatnih kopija sistema

    - U slučaju složenij ih problema zahtjiojeva pomoć od strane višeg nivoa IKT podrške

    - Sve poslove obavlja uskladu sa standardima i režimima rada IKT opreme i operativnih sistema postavljenih od strane IKT odjeljenja VTVS.

    - Obavlja idruge poslove ponaredbi predsjednika suda

    - Rukuje vozilom stara se o urednom održavanju vozila i o tehničkoj ispravnosti

    - Stara se o nabavci opreme zamjene rezervnih dijelova i o njihovom ugrađivanju u vozilo

    Složenost poslova:

    Administrativno-tehnički poslovi, osnovna djelatnost, složeni poslovi

    Uslovi: završen srednja škola informatičkog ili tehničkog smjera IV stepena stručne srpeme.

    Radno iskustvo:

    Jedna godina na poslovima informacione tehnologije, dobro poznavanje i radno iskustvo u WINDOWS NT/2000/2003 serverskim operativnim sistemima (kaoi klijent verzijama), microsoft Exchange i Microsoft Office paketu, poznavanje koncepta mrežaj (LAN/VAN/ i TCP/IP mrežnog protokola, te radno iskustvona poslovima vozača od jedne godine.

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas uz provjeru

    Broj izvršilaca: 1/jedan/

     

     

     

    15.PORTIR

    Opis poslova

    Vrši kontrolu ulaska izlaska stranaka u zgradu suda, daje obavještenje i upućuje stranke koje su prispjele po pozivu ili bez poziva u zgradu suda. Daje obavještenja o vremenu prijema stranaka. Prilikom ulaska stranaka u zgradu suda, zajedno sa sudskom policijom kontroliše šta stranke unose u torbi, tašni, paketu i sl. Te torbe i pakete zadržava u portirnici dok stranke ne obave posao usudu. Kontroliše zajedno sa sudskom policijom da li stranke ulaskom u zgradu sudanose hladno ili vatreno oružje i ukoliko ga unose isto uzima i zadržava u portirnici do izlaska stranke iz suda. Odgovoran je za nedozvoljeno zadržavanje nezaposlenih lica uradnom prostoru. Vodi evidenciju dolaska, odlaska i izlaska u toku radnog vremena svih zaposlenih u sudu. Obavlja i druge poslove po naređenju predsjednika suda i neposrednog mu rukovodioca.

    Složenost poslova:

    Administrativno-tehnički poslovi

    Uslovi:

    Završena srednja škola IV stepena stručne spreme

    Način zasnivanja radnog odnosa: Oglas uz provjeru

    Broj izvršilaca: 1(jedan).

     

    Predsjednik suda: Naida Hubjer